Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

The Boyfriend Make-Up, Vol.1

torstai 14. toukokuuta 2009

The Boyfriend Make-Up, Vol.1




Kyllä, kuvissa on uhrina itse Mr. Karkkipäivä, Inkiväärin parempi puolisko, oma höpönassuni. Välillä mun himo testailla väriyhdistelmiä kasvaa niin suureksi että pakotan jonkun lähistölle sattuvan ressukan uhrikseni, ja tällä kerta se sattui olemaan poikaystäväni. "No mikset testaile omiin silmiisi, nehän on lähimpänä?" Homman nimi on se, että omiin silmiin vaan kyllästyy. Ne on aina ne samat silmät. Niihin saa varjostukset ja rajaukset vain sillä yhdellä tietyllä tavalla ja ne on pienet ja tylsät. Mä haluan meikata muita.

On mulla kaksi siskoakin, mutta ne inhoaa meikkaamista. Ihan muutaman kerran olen onnistunut saattaman heidät meikkikokeilujeni kanvakseksi, mutta uhrit ovat olleet erittäin epäkiitollisia. "Teet sitten äkkiä!" "Au, et töki sillä kynällä mun silmää...!" "Et varmaan laita ripsiväriä...!!" *huokaus* You get the point. Mun pitäisi varmaan hankkia sellainen aikuisten meikkinukkepää, tiedättekö, sellainen mille aina lapsena kokeiltiin meikkejä. :)

Nojoo, mutta tämänkertaisessa meikissä on käytetty sisänurkassa Pure Luxen Driftwoodia, keskellä Fyrinnaen Electro-Koita ja ulkonurkassa MACin Carbonia. Ensin hahmottelin siiven mustalla geelirajauksella ja väritin sitten päälle Carbonilla. Aika kiva meikki vaikka itse sanonkin! Poikkis suostui ensin pitkin hampain tähän yhteen silmään, ja sain sitten tunnin maanittelun jälkeen meikata vielä toisenkin silmän. Se jääkin sitten toiseen postaukseen.... :P Ette muuten arvaa mikä kiroilu oli sitten meikkien poispesemisessä.... Mies huusi että "kirveleekirvelee" ja "oli sitten s**tana viimeinen kerta kun kosket mun silmiin..." hohhoijaa... (kjäh kjäh) Miehet ei tiedäkään mitä me naiset kärsitään joka ilta....

Tunnisteet: , , , ,

7 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

VOI EI, mä katoinkin eka, että onpas sun silmät oudon näköiset tänään :'D
Nätti meikki kylläkin, vaikka säälinkin miestä :D

14. toukokuuta 2009 klo 23.37  
Blogger Nea kirjoitti...

Miehen silmissä häivähtää kyllä epätoivo. LOL. Nätti meikki kyllä!

Riinea ilmoittautuu vapaaehtoiseksi uhriksi! Pitikin juuri kysyä, josko joskus suostuisit minut meikkaamaan :D

15. toukokuuta 2009 klo 8.35  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mielettömän hieno! LOL!
On sillä nätit silmätkii =)

15. toukokuuta 2009 klo 9.32  
Blogger Linda kirjoitti...

Aivan ihania meikkejä! : )

15. toukokuuta 2009 klo 11.36  
Blogger Sanni kirjoitti...

Ei tuosta silmästä kyllä välttis heti arvaisi että on miehen, kulmakarva ehkä kielii sukupuolesta...

15. toukokuuta 2009 klo 12.29  
Blogger hannian kirjoitti...

mä katoin vaan, jaa onpas kulmakarvat vähän muuttunut sitten viime kerran mut teksti selittääkin kaiken. :D

15. toukokuuta 2009 klo 17.01  
Blogger Charming Nails kirjoitti...

Mä en arvannut silmistä mieheksi mutta mietin että nuo kulmakarvat kyllä kaipais nyppimistä!
Miten ois, tässä juttuideaa: Miten kulmakarvat nypitään??

15. toukokuuta 2009 klo 18.45  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu