Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Fakta homma.

maanantai 14. syyskuuta 2009

Fakta homma.

Viime viikoilla on tullut sen verran raskaita postauksia tutorialeiden ja rajausjuttujen myötä, että on aika pienelle välikevennykselle.

Totuuksia, joita et tiennyt haluavasi tietää naisesta Karkkipäivän takana.


* Minulla on seurantalista kaikista luomivärisävyistäni. Kun käytän jotain luomiväriä, laitan listaan ruksin.

* Olen ollut kerran lapsena TV:ssä yhden lelukissan äänenä. Kissa esitteli ohjelmassa Savoa ja ohjelma päättyi sanoihin, "Nyt mennään kahville Kaaville."

* Harry Potter -kirjat aiheuttavat minulle suurta ahdistusta. Jouduin kerran jättämään luvun kesken ja laittamaan kirjan sivuun kun tulin niin ahdistuneeksi jostain epäoikeudenmukaisuudesta.


* Olen nähnyt elokuvan Ghostbusters varmaan 400 kertaa. Olin pienenä rakastunut Bill Murray'hin.


* Vuonna 2003 minä ja 54 096 muuta olimme Wrestlemania XIX -tapahtumassa Seattlessa.

Freak indeed....

* En osaa uida.

* Minulla on näyttelijä Mark Wahlbergin nimmari.

* Äitini on saanut käsinkirjoitetun postikortin Nobel-kirjailija John Steinbeckilta.

* Olen ollut 2Unlimitedin keikalla.


* Pelkäsin hysteerisesti pimeää ja nukuin valot päällä varmaan parikymppiseksi saakka.

* Olen kerran jättänyt viestin Santeri Kinnusen puhelinvastaajaan Samuli Edelmannin kännykästä.

* Olen istunut André Wickströmin seurueessa maarianhaminalaisessa baarissa.


Tämä postaus sopi myös kuin hanska käteen Charming Nailsilta saamaani palkintoon/haasteeseen. Palkinnon vastaanottajan täytyy paljastaa itsestään 10 asiaa joita ei ole ennen kertonut, ja tuossahan noita tuli, peräti 12 kappaletta. :)


Olen tylsä ihminen enkä jaa palkintoa eteenpäin, sillä luen samoja blogeja kuin kaikki muutkin eikä ole lukijan kannalta kiinnostavaa jos/kun sama palkinto kiertää kaikki blogit moneen kertaan.

P.S. Olette sanoneet sananne; päivityksiä tulee tästä eteenpäin olemaan vain 5 kpl per sivu. Kiitos palautteesta.

Tunnisteet: ,

8 kommenttia:

Blogger MouMou kirjoitti...

EI!:O Olen niin kateellinen Wrestlemaniasta!<3

14. syyskuuta 2009 klo 19.11  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hihhii, tuo luomivärijuttu oli ihana. :D terv. S

14. syyskuuta 2009 klo 19.16  
Blogger Sanni kirjoitti...

MouMou - hihii, voin kertoa että siellä oli NIIN siistiä!! ^__^

14. syyskuuta 2009 klo 19.17  
Blogger More To Love!-Mimmi kirjoitti...

Hehe MAHTAVAA!! Repesin tolle kahville Kaaville :D

Terveisiä täältä Savosta!

14. syyskuuta 2009 klo 19.50  
Anonymous Elina kirjoitti...

Minä ilmottaudun kyllä kanssa siihen joukkuun, joka on kateellinen Wrestlemanista!!

14. syyskuuta 2009 klo 20.21  
Blogger milipili kirjoitti...

Kukapa ei olisi rakastunut Bill Murrayhin lapsena! Vai ollaanko me ainuita? Oi Bill!

15. syyskuuta 2009 klo 12.33  
Blogger Charming Nails kirjoitti...

Ihania paljastuksia :)

15. syyskuuta 2009 klo 17.21  
Blogger Nea kirjoitti...

Ihania paljastuksia :D Niin, kukapa ei olisi ollut ihastunut Bill Murrayhin... Iik!

15. syyskuuta 2009 klo 23.13  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu